onsdag 30. januar 2008

Tilda oppå lcd skjermen, og flere lysposer!

Ja da har jeg fått sydd litt mer denne uken! En ny Tilda har sett dagens lys, og den skal få bo her i huset med oss. Kanskje oppå lcd skjermen som på neste bilde??
Har og sydd to nye telys poser. Som jeg skal gi bort.


Denne hvite og røde skal en veninne av meg få.



Og denne har min søster bestilt.



Har hatt en travel uke, med flere møter og annet styr... og da er det godt å kunne koble av med å sy litt. Har selvfølgelig også sett litt på tv... ganske greit med stor tv når en skal se på tv! Må jo bare si at det er utrolig hvor fort en venner seg til ting...
Men nå må jeg ta natta.. skal opp om bare noen få timer.....
so long
lillemy...



7 kommentarer:

Emmeline sa...

Så fine ting fra stuen din, og gratulerer med en skikkelig solid og svært tv. Tipper familien her hadde elsket dette tvapparatet:) Verre med oss damer, vi står vel over alle sammen vil jeg tro!
Men iallefall har du laget fantastisk skjønne poser og Tildaer:) Likte de veldig veldig godt...! Du er utrolig flink til å sy Lillemy, det imponerer meg!
Ha en fin uke.

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Gratulerer med ny tv.
Skjønne ting du har sydd.
Disse telysposene er så fine.
Kjempe flink å sy er du også.
Ha en fin torsdag og klem fra meg

@afjo72 sa...

Hei! Så kjempesøte poser du har laget. Og Tildaen også ja. Flink er du som får til slikt innimellom alt annet!!!


Ønsker deg en super torsdag og en GOD HELG!! :o)

annemariesquilt sa...

Hei så flott Tilda dukke som har flyttet inn hos deg, den var kjempesøt.
Flatskjermen ble jo nesten hjemmekoselig!

Hilsen fra landet sa...

Så herlig! Og Tildaen i headingen din ser sånn passe sky og rødmende sjenert ut... veldig søt! :-)

Stjernebarna sa...

så fin blogg da..lurer på hvor mamman din har kjøpt den dørmatten jeg???ha en fin kveld/natt

hilsen randi i skogen:-)

Merete sa...

Wow,for ei flott Tilda!!! må vera ein av dei finaste eg har sett :o) telysposane og var lekre..mykje finare å ha ein slik ståande framme enn ein plastpose, liksom... Ønsker deg ei god helg, Lillemy :o)