søndag 27. januar 2008

Å pynte rundt en 46 tommer lcd........

Før helgen fikk jeg pakken fra stoff og stil som jeg har ventet på en stund! Endelig! Hadde jo noen ideer til noe som skulle lages da jeg var ferdig å male og styre i stuen! Så da var det bare å sette i gang!

Dette er da en telys pose, som jeg har laget etter mitas oppskrift, forklart over kommentarsiden på bloggen. Tror ikke jeg har gjort det helt som hun forklarte, men ble da fornøyd, og det er vel hovedsaken!

Sydde og en pose til å ha tennbrikettene oppi. Dette og etter inspirajon fra Mita! Den hadde jeg ikke mønster på, så den bare tok jeg på fri fantasi! Hjerte kanggene som henger her kjøpte jeg for en stund siden. litt koselige...


Nå har jeg fått fagbrevet på veggen, og her er en liten krok av den ferdig oppussede stuen. Tror ikke jeg skal vise så mye mer, før jeg får de nye gardinene som jeg har bestilt!


Denne engelen henger på den ene knaggen. Den fikk jeg av en god veninne for flere år siden. også fant jeg den i ett skap nå når jeg hadde rundvask. Den er laget av Dona Gelsinger, og er i mine øyne helt nydelig! En helårsengel! Som dere sikkert og ser på de tingene jeg har laget, så har jeg gått over i en vårlig farge! ROSA! Hadde aldri trodd at jeg skulle få den fargen inn i min stue! Men med inspirasjon fra alle medbloggere! Så måtte den dagen bare komme! Og det er faktisk kjempe fint! OG ikke minst vårlig !!!






Her kan dere se fargene bedre! mye rosa her ! Men det er faktisk kjempe fint til de lyse veggene!







Ja her er ett lite innblikk i audio\video delen av stuen..... Gubben reiste avgårde med svigerfar for å kjøpe nytt tv.. og jeg burde jo visst bedre... de kom nemlig hjem med en 46! tommer LCD ... Den tar jo hele stuen ........ Jeg prøver så godt jeg kan å pynte rundt om kring....
Ting og tang begynner å komme på plass i stuen, men jeg er på langt nær ferdig... må liksom gå og se litt og tenke litt på hvordan en skal ha ting! Men har da fått vasket ut all sagmuggen, og fått luftet ut malingslukten! Så da får resten komme litt etterhvert!
Håper alle har hatt en flott helg!
lillemy :)






5 kommentarer:

Grip dagen sa...

Heisann!
Hva driver du på med...?
Ser på TV???!
He, he. Typisk mannfolk å prioritere hi-fi.
Jeg hadde fått hetta hadde husbonden kommet hjem med et TV på den størrelsen. Synes det er mer enn stort nok det vi har nå...

Mens han ser på sin store TV kan jo du sy og sy med alle stoffa du hadde kjøpt!
Koselige poser du har laga!

Jeg hørte at stoff og stil kommer med vårkatalog i februar. Så jeg teller dager til den kommer! Det er mye jeg ønsker meg derfra.
Ha det fint, da.
Marit

annemariesquilt sa...

Hei så fint dere har fått det....
Vel menn og Tv skjermer går vel ikke helt sammen. ( Ikke tenåringer heller forresten). De var ikke helt fornøyd da jeg kun kom hjem med en 32 tommer. Stort nok spør du meg.
Håper du får tid til å kose deg litt også innimellom alt som skjer hos dere. I morra har jeg tatt meg fri, gleder meg. Tenkte kanskje jeg skulle sy litt, ha det var jo en bombe!

Mita`s hjørne sa...

Her går også diskusjonen om ny TV -men to mot en...hmmm - junior og gubben vil jo ha stooor tv, jeg vet ikke helt - de er jo så, ja, store og vanskelig å få koselige... Gubben kom med et forslag: når vi ikke ser tv, kan vi ha en dvd med peisild... så der den jo ut som en ovn - men skulle jeg hatt ny ovn, vil jeg ha kakkelovn - og hvordan kan en kamuflere en stor tv som en flott høy, rund, kakkelovn???
Flotte ting du fikk sydd - morro å kunne være til inspirasjon da...

Ha en koselig dag og uke...

Zizzi Molde sa...

Ha, det tror jeg på, at den TV`en tar mye plass... tror jeg skal la gubben se det her, så kasnkje han skjønner at vi ikke trenger ny TV.... Ser ut som stua blir kjempeflott, venter i spenning på forsettelsen !!

Klem fra meg!

Merete sa...

he,he...litt av ein tv, ja! mange flotte stoff du har fått tak i telysposen du har sydd blei veldig søt :o) du får fortsetja å sy og sy og sy så kan du pynte med mange flotte ting rundt den DIGRE LCDèn ;o) ha ein fin onsdag!