onsdag 16. januar 2008

nye blomster, zink salg og regnbuen....

Her er en liten titt i mitt kjøkkenvindu! Og kjøkkenbenk da.. De to høye plantene som står på benken kom mamma med i går da hun var på besøk :) Såå koselig med nye planter nå som juleblomstene har flyttet ut! Men de nye plantene står foreløpig på kjøkkenet, da det hersker fullt kaos i stuen vår for tiden....

Men det er vel noe som heter at det må alltid bli kaos før det blir bedre... får trøste meg med det.. For i helgen blir det bedre, da skal vi nemlig endelig få inn den nye terrassedøren! Jippi!! endelig!!! Men ikke nok med det... gubben skal kjøpe nytt tv.. og nytt større tv innebærer ny tv benk.. som er innkjøpt allerede,men måtte males siden den ikke fantes i den fargen vi ville ha...
Og med ny terrasse dør, innebærer utskifting av panelen på to av veggene i stuen( som jeg stod å stressa og malte for knappe to år siden...) Vi skal nå opp med smart panel, og den kan heldigvis males med acryl maling, så da slipper en malingslukt i huset i flere mnd... heldigvis.. Så her går det for det meste i MALING for tiden...
Vel... fikk da tid til en liten shopping runde i dag før jeg skulle til trelasten å hente noen småting. Det var nemlig salg på en interiør\blomsterbutikk!!! Og da måtte bare lillemy innom for å se hva de hadde! Og de hadde mye flott! Kom hjem igjen med disse to zink pottene som henger sammen. Med blomster i!



Synes de er ganske så fine!
Hjertet som står her ved siden av fikk jeg til jul av en venninne! Synes det er kjempefint!


Har bare glemt å vist det før! Men i dag passet det bra sammen med sinkpottene!





Zink kassen kjøpte jeg og i dag på salg! Var heldig i dag ja! Fant masse flott! Tror kanskje jeg skal innom der flere ganger!






I går viste regnbuen seg ganske så klart utenfor hos oss. Jeg mått ta bildet gjennom stuenvinduene,Siden det regnet sånn ute,,, og fikk da med det nye huset som de ikke har flytta inn i enda, som tar hele utsikten min...... men men... regnbuen er flott iallefall!!!

Travle tider om dagen.. jobb og teater i morgen.... Fri fredag, men da må jeg nok male litt, og har tenkt å få sydd litt (venter på stoff fra stoff og stil!)..
Lørdag skal jeg i barnebesøk til lille prinsessa som blir 8 år! Tante skal bake kake og underholde 30!! barn i 8 årsalderen... Bare til å lade opp!!!!
ha en flott torsdag alle sammen!
so long
lillemy :)



2 kommentarer:

MITT FARGERIKE sa...

Du hadde fått tak i nokre fine ting på salg. Takkar for prisen men greier ikkje å leggje inn bilete på mi side, har du hatt problem med det?
Så eg får berre ha tolmod og sjå om det blir betre så eg får leggje inn prisen.

annemariesquilt sa...

Hei så mange fine ting du har kjøpt. Deilig å kunne bytte ut litt etter jul.
Har selv kun fått hivd ut en del gamle planter men har ikke kommet så langt at jeg har fått l
kjøpt nytt ennå...