torsdag 24. januar 2008

Månen, influensa og en smugtitt!!

Disse flotte måne bildene tok jeg på mandag! Da hadde vi ett nydelig vær, og månen var dagen før full måne. Samme dagen begynte jeg å føle meg uvell igjen..... grrrr.. ikke mer influensa nå vel?? joda .. feber, hoste forkjølelse..........
Men fikk iallefall foreviget den snøen(iallefall noe som ligner på snø) som vi har fått hittil i år!!! Ikke rare greiene å skryte av når en ser på andres vinterbilder..... men men ....


Så tilslutt i dag vil jeg ta dere med på en smugtitt i stua mi:




Denne saken her flytta inn til oss i går! Varmepumpe! Ikke særlig pen å se på, men den har gitt meg ett varmt hus! Og da er jeg fornøyd! På samme bilde er den nye smart panelen som vi har satt opp og malt de siste dagene! Fargen heter DUN, og er fra Nordsjøs hvite verden.



Og tilslutt en liten titt på den nye terrassedøren! Er såååå fornøyd med den!!!!! I morgen skal vi få tilsetningene og få listet ferdig, så skal det males . Så tror nok at det kommer flere helt ferdig bilder i løpet av helgen en gang! Og i dag har jeg bestilt nye gardiner! Gleder meg masse til de kommer!
Influensaen er heldigvis på hell, jeg er feberfri, men hoster litt enda.
Men det kommer seg.. heldigvis!
Ha en flott fredag alle sammen!
lillemy






7 kommentarer:

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Førrst vil jeg ønske deg god bedring håper du kommer deg på bena snart ...
Flotte bilder av månen ..
Varmepumpe .. gratulerer med den.
Vi har hatt varmepumpe i snart 5 år
og er veldig fornøyd med den.
Klem fra meg

Merete sa...

Flotte bilder av månen!! grattis med ny varmepumpe og verandadør :o)ønsker deg god bedring og ei super helg!

Lemi sa...

god bedring først og fremst...
d bir fint hjemme hos dokk.
nydelig måne, vi hadde og en nydelig måne her en morra, men glmt jo selvfølgelig å ta bilde av den..

Helene sa...

Måtte innom en tur for å ønske deg god helg og god bedring.
Har samme varmepumpe som deg og det er bare helt deilig. Plantene mine liker den derimot ikke noe særlig. De blir vannvittig fort tørre, og orkideene blir svarte på blomsten. Spurte i blomsterbutikken hva det kom av, men de kjente til problemet uten at de kunne gi en forklaring på det. Sukkulenter trives dog med pumpen, så jeg får holde meg til dem...

Heidi sa...

God bedring og god helg til deg. Jeg sverger til honning når symptomer på div. melder seg, har funka hittil!?
Fargen DUN har jeg på kjøkkenet mitt, er så fornøyd atte, lun god farge! Fine månebilder du har knipsa! Kos deg i helga!

Zizzi Molde sa...

Hei! Flotte månebilder. Så du har fått deg varmepumpe, det skal jeg si jeg misunner deg. Er SÅ lei av å komme hjem til kalde hus at du aner ikke. Så det skal vi kjøpe oss til våren :-) Stuen din blir nok kjempefin, gleder meg til å se den ferdig".
Fortsatt god helg.

Klem fra meg!

Hilsen fra landet sa...

Herlig å komme i mål med prosjekter - ikke sant? Spørs om vi må til med varmepumpe vi også... alle skryter jo sånn av det.
Håper det går bra med deg! :-)