søndag 13. januar 2008

Award, blå time, og en travel helg!

Denne awarden- You make my day! fikk jeg fra Merete,Hobbyhuset. Jeg ble kjempeglad for den.:):) Hun hadde skrevet så fine ord om bloggen min :) Tusen tusen takk Merete :)

Etter reglene så skal jeg sende den videre til 5 personer. Men som jeg har sett så har de aller fleste på min liste allerede fått den. Derfor velger jeg å sende den videre til alle som er innom ! Og de som ikke har fått den, kan ta den med seg til sin blogg! Dere gjør min dag helt spesiell alle sammen, og gir meg masse inspirasjon og overskudd til å få gjort ting! Og jeg er stolt og glad for å være en del av fellesskapet i blogglandia verden! Tusen takk :)



På lørdag morgen var det blå time hos oss! Og jeg måtte ut å ta bilder!

Dette av månen er fra lørdag ettermiddag! Naboene ser litt rart på meg, når jeg rigger meg til i grøfta med kamera og stativ, og begynner å knipse opp mot himmelen.. men de vet ikke hva de går glipp av.........


Ellers har jeg hatt jobbehelg. I tillegg til div maleprosjekter.. bilder kommer seinere.
Og i går var jeg i 90 års dag. Kjempe koselig selskap. Med masse god mat, og kaker.
Og nå er jeg snart på vei på jobb igjen.....

Ha en flott mandag alle sammen!

so long
lillemy :)

9 kommentarer:

@afjo72 sa...

Nydelige bilder! Ikke bry deg om naboene... :o)

Ha en fin mandag og en trivelig uke!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Så ufattelig nydelige bilder :))

Grattis med awarden også!!klem og ha en fin uke!!

Emmeline sa...

For noen aldeles vakre bilder, de er absolutt verdt at naboen din kikker rart på deg!!! Skikkelige blinkskudd:) Ha en fin uke Lillemy:) Flott decopage du hadde laget under her også!

MITT FARGERIKE sa...

Hei, såg du lurte på kva kamera og utstyr eg har. Eg har eit Nikon D50 med dei same linsene som du har, min nyeste linse har bildestabilisator......Må og sjekke kva eg har, straks tilbake..............No har eg sjekka, har ei makrolin Sigma 105mm1:2,8D, har ei anna manuell Zoom linse, stativ frå Manfrotto 190PROB og diverse filter:Skylight-, goost-, uv- og polariserings filter. Så det neste på lista er snorutløser og vidvinkel. Har sikla litt på ei 115-300 zoom linse som min dotter har. Vi får sjå, har vel dag om nokre mnd. da kan ein ønske seg noko igjen. Kallen sit i sofaen og no spurte han om eg hadde pakka opp fotoskrivaren eg fekk til jul, ops den hadde eg gløymt heil av. Da er du vel rimeleg oppdatert på kva eg har og ynskjer meg. Bilda dine var kjempefine, har heller ikkje fått bruke mi ny linse så mykje for eg fekk ho på laurdag og det har vært regn og dårleg fotolys sidan.

Hulda sa...

Fine bilder du har tatt, likte spesielt det første. Sant det, naboene vet ikke hva de går glipp av. ;) Tror nok naboene her også har sett at jeg er mye ute med kameraet, spesielt i sommerhalvåret. :)

Mita`s hjørne sa...

Utrolig flotte bilder, det er jo et utrolig flott lys på denne tiden da...

Ha en koselig dag...

Helene sa...

Bare la naboene se rart på deg. Du tar noen helt fantastiske bilder. Nyyydelige.

Mita`s hjørne sa...

Lysposene er sydd som et rør, og med bunn...
Jet tok en asjett og tegna en runding - deretter fant jeg ut hvor langt det var i rundt,
En sirkel og et rektangel x 2...
La for og ytterstoff rette mot rette og sydde de sammen, deretter sydde jeg det til et langt rør, vrengte og sydde bunnen i på innsiden, bretta ned kanten og vip ferdig... bare spør om det er ukart - er elendig på forklaringer jeg da...
Lykke til...

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Hei.
Jeg har en award til deg.
Så fine vinterbilder.
Ja la noboene glo ...
Vi lever jo i ett fritt land.
Klem fra meg