fredag 11. januar 2008

Decopage bilder og god helg!

Denne uken har jeg jobbet litt med decopage. Har aldri før gjort dette, men gikk da greit allikevel. Malte først på to lerret. Rosa bakgrunn, og tre rosa hjerter på hvert bilde. Så var det motiv da.... Har en prinsesse som blir 8 år neste lørdag, så da var valget enkelt. For der går det i tatty teddt-me2you og hello kitty for tiden. Dermed ble disse to søte tema for bildene og.
Måtte ta ett bilde med blits og, sånn at fargene kom rett frem... Her med Hello Kitty.... Synes de ble litt søte da..
Skal ha hvite rammer på disse bilene, kommer tilbake med nye bilder når jeg har kjøpt rammer...
Da jeg våknet i dag, var det endelig litt oppholdsvær! Har jo regnet og blåst i ett! I en hel uke!
Så da måtte jeg bare ut å knipse litt av den urolige himmelen som dukket opp bak skyene :)



Tror kanskje at været er litt ubestemmelig i dag.. For her er både litt sol, og masse svarte skyer....



Blir jo ganske fine efekter av sånne urolige skyer....




Jeg skal ha jobbe helg denne helgen, i tillegg skal jeg i 90 års dag på søndag. Så her blir nok stilt noen dager.
Ønsker alle som er innom en super flott helg!
so long
lillemy





6 kommentarer:

@afjo72 sa...

Søte bilder.

GOD HELG til deg! :o)

annemariesquilt sa...

Så flotte bilder du har laget...
Av og til er det synd at jentene mine er blitt så store.

Zizzi Molde sa...

Så søte de decopage bildene var da.... Og de skybildene dine var kjempefine. Ønsker deg en kjempefin helg, og kos deg i selskap.

Klem fra meg!

Merete sa...

Så flotte decopagebilder!! dei passar godt på eit barnerom :o)
Eg har ein award til deg inne på bloggen min!!

Små Gleder sa...

Så skjønne bilder du har laget! Må være midt i blinken for en liten prinsesse :-)

Ha en fin fin søndag. Kos deg i selskap!
Klem:-)

Mita`s hjørne sa...

Flotte og søte, og helt jentete rosa bilder du har laget...
Flotte himmelbilder hos deg også...

Ha en koselig kveld...