tirsdag 1. januar 2008

2008!!!!!!! Glimt fra nyttårsaften!

Da skriver vi 2008!!!! Ett nytt år har begynt, med ett hav av nye muligheter! Jeg håper det blir ett kreativt år! Med masse flott inspirasjon fra alle dere der ute i blogglandia! GODT NYTTÅR !!!!!!


Viser litt bilder fra middagen i går, som bestod av kalkun med tilbehør. Det var mamma som var kokk, og maten var bare helt nydelig :) Viser ett par bilder av bordet og hovedretten :)

Etter maten, reiste vi hjem til oss selv, og var sammen med venner og naboer til rakett oppskyting. En koselig avslutning på 2007, og begynnelse på 2008!

Influensaen begynner å slippe taket etterhvert, men den har jammen meg vart lenge... slipper nå heldigvis å drasse rundt på kleenex papir, og otrivin hvor jeg går! Og godt er det.
Skal ha fri i morgen og, men da er det tilbake på jobb for fult igjen! Og det skal faktisk bli godt, og komme i normal gjenge igjen!
Ha en flott første nyttårsdag alle sammen!
so long
lillemy :)




5 kommentarer:

Heidi sa...

Snart natta men er innom for å ønske deg er riktig Godt nytt År!!

@afjo72 sa...

Godt nytt år til deg! :o)

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei Lille My

Tusen takk for hyggelig kommentar
Ønsker deg også det aller beste for året 08 !
Mange hyggelige bilder fra jul og Nyttår her.

Klem A

Lemi sa...

godt nyttår!!! for ett flott nyttårsbord!
glemte selvfølgelig ta bilde av mitt

annemariesquilt sa...

Hei takk for koselig kommentar på bloggen min. Ser kjempekoselig ut hos deg også nyttårsaften.
Hos meg gikk det kjempefint heldigvis. Håper 2008 blir et flott kreativ år for deg..
Du har et kjempekoselig bloggnavn!