fredag 1. februar 2008

fredag og 1.februar!!!!!

Ja, da er det fredag igjen, og faktisk første februar!!!!! Hvor har det blitt av januar??? Her herjer stormen ute, og det uler og skriker.... Men inne er det godt og varmt!
Har fått vasket huset til helgen, og masse klær. Har hatt fri i dag! Og har fri resten av helgen også!

I dag var jeg innom blomsterbutikken og kjøpte to primula. I rosa som jeg skal pynte i stuen med!



Så med disse søte blomstene, vil jeg ønske alle en super flott fredagskveld og en god helg!

Også tilslutt må jeg få takke for alle koselige komentarer på de forrige innleggene! Jeg er ikke så flink til å huske og takke, men dere skal vite at jeg setter utrolig stor pris på dere alle sammen!!!!

GOD HELG!

4 kommentarer:

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Nydelig farge det var på disse primulaene. Diss kan du plante ut til våren så kommer di gjen år etter år. En nøysom plante.
Ha ei GOD HELG !!!

Mita`s hjørne sa...

Flotte Tilda-dame og lysposer du har laget...
Så nydelig og vårlig denne blomsten din var, koselig å pynte med nå på denne tiden av året...

Ha en koselig kveld...

elin1976 sa...

Ønsker deg en fin søndag. masse klemmer fra Elin:O)

Hilsen fra landet sa...

Jeg elsker primula!! Det er så enkle og optimistiske - herlig.
Har som prosjekt å få tak i mange hageprimula i år, for de kommer så tidlig om våren da jeg trenger å minnes på at noe faktisk vil vokse her oppe i høyden hos meg også! Klem