mandag 25. februar 2008

Nye hjerter og dukkehusdrømmen blir virkelighet!

Har sydd to nye hjerter til stuen. Holder på å skifte litt farger , og da var det godt å få bort de svarte hjertene og inn med noen som er litt mer vårlig i fargene! Ett hvitt og
Ett rosa....

Som henger på krone knaggene som jeg kjøpte hos mollys heaven i fjor høst.


Også til dukkehusdrømmen som blir til virkelighet! Etter flere runder med meg selv, og etter mye titting i mitas dukkehjem, har jeg bestemt meg : Det blir dukkehus på meg og! Huset er tegnet, og levert til snekker ! Visst alt går etter planen skal vi begynne på det i morgen! Og jeg gleder meg kjempe masse!!!! Har jo selvfølgelig begynt å lage møbler alt. Og begynt å tenke på interiør. Denne lille søte benken på bildet har jeg laget i helgen innimellom jobb øktene... Ble fornøyd med den. Kan jo stå på ett barnerom i dukkehuset.
Venter på noen bøker i posten og fra biblioteket! Er veldig klar for å komme igang!
Ha en flott uke alle sammen!
Og tusen takk for fine kommentarer på forrige innelgg om ungdomsklubben! Det setter jeg stor pris på!
lillemy :)




9 kommentarer:

Merete sa...

Søte hjerter!! kjekt med litt vårfargar i stova nå...
Gler meg til å følge med vidare på dukkehuset ditt..spennande hobby det :o)

Mita`s hjørne sa...

Så søte hjerter du har sydd...
Blir spennende å følge med her skjønner jeg...
Den benken du har laget var jo bare så flott da...
Har lånt en del bøker på biblioteket jeg også, og kjøpt noen har jeg også gjort... Et dukkehjem får jeg rett i postkassen nå - sendte de en mail så jeg har alle utgavene der også - så du skjønner det går masse i miniatyr her også - men morro er det...

Lykke til med huset, ha en flott tirsdag...

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hej så fina hjärtan..ser att du med tillverkar dockskåpsmöbler...vad söt soffa!!!

Har just tittat förbi I Mitas dockhus!!

Jag har medcgjort egna dock hus ..min favvo hobby...hinner dock aldrig längre...men nu blir jag ju såååå sugen att börja igen. Ska försöka visa mitt nån da!!

Kram MM

Elisabeth sa...

Åee..så morsomt, et dukkehus! Det er min lille drøm også, engang og innrede et lite dukkehus.
Utrolig nydelig benk du har laget også, skikkelig liten prinsessebenk. Jeg gleder meg masse til å følge med videre, håper du legger ut bilder etterhvert :)

Hjertene er jo også bare vakre, det er jo pynt på mange måter. For meg symboliserer det masse hjertevarme.

Emmeline sa...

Så gøy at du går i Mitas fotspor og setter igang med dukkehus planer du også....
Hun har jo virkelig fått fart på det dukkehuset og har laget de vakreste tingene på no time..men det ser jo ut som om du er like godt i gang. Nydelig liten benk:)
Og fine hjerter også, du er flink!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack för rara ord om vår lilla stuga!!
Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥

Lappesola sa...

Den stolen var bare super nusselig.
Hilsen Lappesola

Rita Tjelta sa...

Koselig benk du har laget til det kommende huset ditt. Gleder meg til å se når du får dukkehuset, alltid spennende å finne nye miniaturister LOL!!
Hae en fin dag!!

Berit T sa...

Skal bli spennende å følge med på dukkehusprosjektet ditt. Flott stol du har laget, så du er jo kommet igang.
Lykke til videre!
God helg og klem herfra.