fredag 22. februar 2008

jobb og jobb og god helg!

Ser at det er over en uke siden siste innlegget mitt... har jobbet utrolig mye i det siste, og da har bare bloggen blitt nedprioritert... Men siden jeg bare jobber, så tenkte jeg at jeg kunne introdusere dere litt i den ene jobben min : Ungdomsklubben.
Der vi denne uken har pusset opp en del av lokalen som vi nettopp har fått! Ungdommene har selv valgt ut farger og gjort det meste av jobben selv! Synes de er flinke jeg! Selv om det kanskje ikke akkurat er farger som jeg vill hatt hjemme alt dette .. men men ..


Dette bildet er fra kafeen. Der vi har biljard, tv, kiosk, og none koselige bord . Synes den klokken på veggen er kjempe stili! Ungdommene har selvfølgelig selv vært å handlet på Ikea! ( Jeg var bare med og passet på at alt gikk rett for seg...)

I går kveld og onsdag kveld la vi nytt gulv. Laminat. Der måtte vi ha litt hjelp fra noen som kunne det! Og det er her de fargene kommer inn.... Dette bildet er fra det som skal bli diskoteket vårt. Og det er ikke overraskende :SVART!



Med da ROSA vinduskarmer! Ungdommene har og vært å kjøpt Rosa og svarte gardiner!


Her ser dere rosa fargen litt bedre. Den samme fargen pryder forøvrig veggene på jente do....






Og med dette bildet fra Valentines partyet som vi hadde på klubben forrige uke ønsker jeg alle en flott helg! Jeg har enda 12,5 timer igjen på jobb før denne arbeidsuken er over.. også går jeg rett på ny uke!
lillemy.................
( alle bildene i innlegget er tatt med kamera på mobilen min, derfor er de av litt dårlig kvalitet...)




6 kommentarer:

annemariesquilt sa...

Ser ut som om du har en veldig flott jobb med å ta vare på ungdommene våre.. Godt det er noen som har mer overskudd og er mer pedagogisk enn jeg.
Ha en flott helg, jeg quilter ivei vet du....

Kreoline sa...

Koselig jobb du har, kanskje litt vanskelig til tider med ungdommen. Rart med den ungdommen du, de har visst nesten alle en svart periode, begge mine to hadde en kort periode hvor de ville male rommet svart, men det fikk de ikke. På en ungdomsklubb får de jo utfolde se på en annen måte, positivt. Ha en kjempefin helg.

Hilsen fra landet sa...

Mye jobbing på deg! Men da får du kanskje desto mer fri til våren?!
Vi hadde biljardbor i kjelleren helt til i fjor da vi gjorde om til soverom... tror at mannen i huset er litt trist for at det står stuet vekk. Skikkelig populært! Så vi må nok bygge på når barna blir så store at de blir ungdommer :-)

Mita`s hjørne sa...

For en koselig jobb du har... Ja godt at de fikk velge farge selv...he,he..
Venter spent på å få se miniatyrhuset ditt jeg da... i dag har jeg laget masse mat i fimo, til de som skal bo i huset... de skal ikke sulte akurat... Jeg har lett etter de "perfekte" dukkene, men finner ingen... Skal til Oslo i sommer, håper å finne noen der...

Ønsker deg ei riktig god helg...

IKT i min vardag sa...

Hej!

Kom hit via MammaMillans blogg. Kul att se hur ni har det i Norge.
Vilka vackra scrap-kort du gör!

//Linda

Mita`s hjørne sa...

Hei igjen...
Tapet - jeg bruker sånn scrapbooking-ark, de er ca 30,5x30,5 cm... Panduro...
Til tapet lim bruker jeg en vanlig limstift...
Til gulv har jeg brukt slikke rørepinnr for maling... de fra europris er 30 cm lange - de ar jeg brukt... Jotun sine er 23 cm kan jo fint brukes de også...
gulvlister har jeg kjøpt hos en listemaker og taklistene på vanlig byggvarebutikk (profil innvendig hjørne de smaleste...
Fimo leire hos panduro...
Maling til tak - prøveboks hos malebutikken...
Beis hos Panduro...
Ocean lack, blank hos Panduro, den har jeg brukt på gul og på fimo...

Lykke til...