søndag 10. februar 2008

En nydelig vårdag.. I februar!!!!!

I dag har vi hatt årets første VÅRDAG! Bare helt utrolig nydelig! Jeg har jobbet, men hva gjør vel det når en kan kombinere jobb og foto tur! :) Fanget disse flotte naustene med linsa da vi var ute i dag ( de er ikke mine).
Men hav tåken ligger og lurer uti fjorden...


Og gjør det sånn at hurtigruteskipet MS Richard With ser nesten ut som ett spøkelses skip der den seiler mot Bergen...


Men for all del, vi skal ikke klage på tåken, så lenge den holder seg uti havet!



En nydelig plass for tenkepauser eller lunsj pauser....




Men alle flotte dager tar slutt engang... og da blir jo himmelen nesten enda finere....





Og tilslutt kom månen opp...
En utrolig hærlig dag, der jeg har gått med kamera på omtrent hele dagen...... trenger vel ikke å fortelle at det ble vel ca 150 bilder i dag ja......Men kan jo ikke blogge alle da....
Uken som kommer blir travel, og til helgen skal jeg jobbe ekstra. Så jeg vet ikke om det blir så mye aktivitet her utover i uken! Men jeg stikker innom dere andre da!
Ha en super flott uke alle sammen!
Og igjen tusen tusen takk for alle de flotte komentarene på bildene på forrige innlegg!
Og gratulerer med morsdagen til alle mammaer! Og gratulerer med dagen i morgen Pappa!
lillemy






11 kommentarer:

Elisabeth sa...

Åee..fantastiske bilder, jeg kan nesten lukte saltvann og sol helt hit. Dette må ha vært en herlig tur:)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Oooo, vilka otroligt vackra bilder, vad bra fotograf du är!!!

Monika sa...

Å - kor flotte bilder :)
Hav og det omkring havet er jo så flott.
Er vokse opp med Hustadvika som neraste nabo - og no bor eg på fjellet
så savnet av Havet er stort :-)
Smil fra monika
ps. flotte blogg du har

Mita`s hjørne sa...

Jammen har du fått tatt mange flott bilder... takk for turen...
Fottoapparatet er jo nesten det viktigste å ha med når en er ute på tur, har det som regel i bilen når jeg er på jobb - en aner jo aldri om det blir en tur ut... og da er det utrolig kjekt å få noen bilder også...

Ha en koselig uke...

Hulda sa...

Utrolig så flotte bilder du har tatt, det med månen var virkelig spesielt og fint. Litt av en vårdag dere har hatt, her har det vært regn og vind i dag. Temmelig glatt føre også..

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej , kul att du kika in!!! Tack för rara ord!!!

Tävling hos mig välkommen!!!

Zizzi Molde sa...

Jøye meg, så flotte bilder. Og så heldig du er, som kan være ute i forbindelse med jobb i slikt et vær.
Ønsker deg en fin fin tirsdag.

Klem fra meg!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

DET VAR SKIKKELIG NYDELIGE BILDER :)

Ha ei god uke , klem

Ps, kom akkurat til å tenke å at jeg ble døpt lille my i russetiden , hehe...

Merete sa...

Nydelege bilder du viser!!! herleg med sol igjen etter gamalt..då kjem vårfølelsen med ein gong!! ha ein fin tirsdagskveld :o)

Linda sa...

Oj for noen nydelige naturbilder.
Her er det herlig "vårvær",det er 12 grader ute å deilig sol.
Ha det fint!Hilsen Linda :))

Helene sa...

Hei
Vil bare ønske deg en fin Valentinsdag
Klem ;0)