torsdag 7. februar 2008

Alle årstider på en dag........

I går fikk vi virkelig alle årstider på en dag... Tidlig på dagen var det skikkelig høst storm.. Så kom sludden.... og da måtte jeg fram med kamera. Ble rett og slett litt fasinert av alt det som la seg på vinduene mine....
Etterhvert kunne en nesten ikke se ut...


Litt nærbilde av sludd.... ganske flotte mønster...

Mot den grønn gule plenen utenfor ble det ett fint bilde :)




Da er det jo litt greit med litt sommer inne?? Eller?? Denne sommerfuglen står til pynt i blomsterpotten min. Så i vinduskarmen er det alltid litt sommer!




Men jammen meg, da jeg skulle gå på jobb på ettermiddagen, da kom solen frem! Gjennom noen skyer! Kjempe stili mønster på himmelen! ( Det skal og sies at jeg holdt på å komme for seint på jobb, da jeg var opptatt med å ta bilder..)




Er jammen ikke ofte en ser så flotte solstråler på himmelen!
Ha en fin ettermiddag alle !
lillemy :)








10 kommentarer:

Inger sa...

For noen utrolig flotte bilder du har tatt. Disse solbildene var meget spesielle, det er ikke ofte man opplever en slik stemning.

Lemi sa...

for en nydelig himmel!!

Mita`s hjørne sa...

Disse bildene var jo bare flotte da, skal ikke påstå at været er kjedelig... og 8 årstider på en dag da...
Bildet med solen - knllfint... Du er flink med kameraet...

Ha en koselig helg...

Elisabeth sa...

Fantastiske bilder!
Men så er jo naturen så utrolig mangfoldig og flott også, og du er visst en dyktig og observang fotograf ;)
Han en flott helg :)

Merete sa...

Artige bilder du har teke, og det av himmelen og lyset var jo alldeles nydelege :o) Ønsker deg ei superfin helg!!

Verkstedet sa...

spesielle og flotte!
vil bare få ønske god helg!

Hulda sa...

Helt utrolig vakre solstråler på bildene. :)

Zizzi Molde sa...

Må bare si at de bildene dine av solen var rett og slett nydelige. Misunner deg den opphavsretten!

Ha en fin helg, klem fra meg

annemariesquilt sa...

Flotte bilder av veldig skiftene vær . Solbildet var veldig flott. Du burde sende det inn til en konkuranse...

Heidi sa...

Nydelige bilder du viser oss! Tenk om vi ikke har hatt årstidene da! ha ei trivelig uke og kos deg!