torsdag 14. februar 2008

Vår i hagen, og ny lykt!

Gikk en tur i hagen i ettermiddag, og da dukket det opp både snøklokker-
Og krokus. Så her er våren i full anmarsj! Det er kjekt det!

Var innom den lokale blomsterbutikken en tur i dag, og i dag kom jeg bare ikke meg derfra uten denne lykten som jeg har sett på i flere uker.... Synes den er bare såååå fin!



Den er litt stor og, så da kan det være kjekt å ha den ute når den tid kommer! Er kjempefornøyd med kjøpet!


Detaljer fra toppen av lykten, der det er åpning.




Detaljer fra døren i lykten.






Og tilslutt det fine lyset som ble mot veggen som den står! De har en som er enda større og, som jeg har kjempe lyst på.... får se om jeg må avgårde å kjøpe den en annen dag...






Disse vakre blomstene fikk jeg av mamma på lørdag! Synes de var spesielle med rosa fagen ytterst på blomsten... bare elsker disse blomstene.. synes de er kjempe nydelige...







Tror jeg bare ønsker alle en flott helg!
Jeg skal jobbe ekstra i helgen, og i morgen er det film premiere! Blir spennende! Kanskje jeg ved en annen anledning kan fortelle om filmen....
Ha en super flott helg alle sammen!
so long
lillemy :)








12 kommentarer:

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Å så koselig at snøklokker og krokus blomstre nå.
Her hos meg er di ikke kommet så langt. Gleder meg til våren.
Nydelig lykt og flott blomst.
Har du navnet på den.
Ha ei god helg :)

annemariesquilt sa...

Hei er det herlig å merke at våren kommer... Mine snøklokker er ikke kommet så langt ennå, så jeg er litt misunnelig på deg da men.
Lekker lykt, flott til å skape stemmning ute og inne.
God helg til deg!

Emmeline sa...

Så fantastisk skjønne vårbilder av snøklokker og krokus. Tror jeg må sjekke min egen hage på jakt etter noe av det samme?
Lykten du har kjøpt var virkelig flott... Skjønner at du er fornøyd.
Ønsker deg en riktig god helg--kos deg masse:)

Merete sa...

Herleg med vårtegn i hagen!!! nydeleg lykt du har kjøpt deg..flott lys i den :o) ønsker deg ei god helg!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

SÅ FINT Å SE!
Det er deilig at det går mot våren altså:))

Flott lykt du har kjøpt deg !

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
elin1976 sa...

Å for en flott lykt. De har slike på blomsterbutikken men frem til nå har de bare blitt beskuet .....veldig nøye. he he
Jeg er også så klar for våren. Har begynt litt innendørs- Henta spirea kvister og satte dem i vann og bå spirer dem som bare det. Skikkelig koselig å ha nå når regnet siler ned og det er 2-3 grader ute. Ha en fin søndag. Mange klemmer fra Elin:O)

Kreoline sa...

Herlig at det blomstrer, tyder på at våren nærmer seg. Nydelig lykt, blir nok fin stemning inne, og ute til vår og sommer. Ha en flott uke.

Mita`s hjørne sa...

Så koselig at du vil lage deg miniatyrhus...
Og ja, det er mange flotte hus å få kjøpt - til mange tusenlapper,
Men flotte er de jo...
Jeg tegna huset mitt selv - brukte ei sponplate til ca 200,-...
Har du noen til å hjelpe deg - så er det enkelt, for de ferdigkjøpte husene må jo også settes sammen...6 vindu har jeg plass til, de er av fottorammer 9x13 cm...
Trapper lager jeg ikke, de har "eget" trapperom bak huset...he,he...
Gleder meg til å se hvilke hus du velger... Og du - DET ER MORRO...

Ha en flott dag...

Ta en titt innom dukkehusforum
http://www.dukkehusforum.com

Berit T sa...

Ja her var det vår hos deg.
Her regner det på tvers- store nye dammer over alt!
Den lykta du hadde kjøpt var bare så fin!!!!
Va inne hos emmeline som lager dukkehus, og såg du også hadde lyst til det, så nå er jeg spent om du begynner?
Jeg linker deg visst det er i orden, slik at jeg finner deg igjen.
Ha en fin dag.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Mita`s hjørne sa...

Heisann...

Huset mitt er 1,13m bredt og 1.09m høyt...
1 et. er delt i ca 33-45-25 cm...
her er det gang, bibliotek/stue og vaskerom...
2 et. 67-42, stue og kjøkken her...
3 et 40-30-38, 2 soverom og bad...
På lofftet har jeg tenkt å ha et lekerom, tørkerom og en bod..

Håper dette kan være til litt hjelp...Lykke til...