søndag 30. mars 2008

Go vær, snø, influensa.. og oppdatering i miniatyrhuset!

Denne uken begynte med ett strålende vår vær, der det var bare å komme seg ut på tur!
Og da fikk jeg jo tatt litt bilder og!

Men så kom torsdagen og snøen pluss influensaen gjorde sitt inntog igjen..... Er ganske lei av å hoste og snyte meg.. Synes at jeg ikke har gjort annet hele siste året...Er fortsatt ikke bra, og ska være hjemme fra jobb i morgen...



Innimellom snyting og snømåking har jeg da gjort litt i huset. Dette første bildet er fra barnerommet som har fått en hylle, skrivebord, seng med sengetøy og madrass. Har laget alt i samme stilen som den lille benken som jeg laget for en tid siden! (klikk på bildet for å få det større).




Stuen i 1. etg begynner å ta form. har lagt gulv, malt det og tapisert.



Gangen i 1.etg : lagt gulv,malt, og tapisert.





Viser ett bilde av hele huset sånn at dere får inntrykk av hvilke rom jeg har gjort noe med!
Nå skal jeg snart finne dyna, også håper jeg at jeg snart er frisk igjen...
Ha en flott uke folkens!
lillemy






7 kommentarer:

Merete sa...

Jøss, så utruleg lekkert dukkehuset ditt blir!!! Når du viser nærbilde er det jo ut som eit "vanleg" stort hus ;o) så detaljrikt og gjennomført!!
God bedring og ha ei fin kommande veke :o)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ååååå sååå gulligt det är ju..ara ääälskar dockskåp ju!!!

~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨`·.,(¯`·´¯)¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨(¯`·´¯).·´¨¨¨¨¨¨¨¨¨
~♥ W I T H`·.,.· L O V E ♥~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨Mamma Millan¨¨¨¨¨¨¨¨
~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~

Hulda sa...

Så søtt det blir i dukkehuset ditt. Er visst veldig populært å lage dukkehus, ser at flere viser det på bloggene nå.

Mita`s hjørne sa...

Knallfint dukkehus... de møblene du lager er jo utrolig flotte... Å så... er det jo så utrolig morro å holde på med da...
Har ikke gjort så mye i huset de siste dagene - har vært mere i drivhuset...
Ser jo det er flere og flere som har miniatyrhus nå, å det er jo artig...

Håper du snart blir frisk og rask, er jo så utrolig kjedelit å være syk...

Ha en koselig dag...

Miss.T sa...

Oji.. for et flott dukkehus du lager !! Kjempefint : )

Elzie sa...

Vad fint det blir. Ni är så superduktiga med era dockhus. Man vill prova på själv (men också ha plats för det - helst!!).
Ville bara informera att jag bytt adress. Har haft så mycket problem med webblogg nu i det senaste och nu kommer jag inte ens in och kan skriva ett inlägg så nu får det vara nog!!
Min nya adress är: http://essemia.blogspot.com.
Hoppas du hittar dit.
Kram Elzie

Lineslilleverden sa...

Utrolig artig dukkehus du lager. Du har virkelig tålmodighet som klarer lage sånner små ting :)
Ha en flott dag.