torsdag 20. mars 2008

En liten påskeferie! Og DUKKEHUSET endelig ferdig!

Har vært en liten tur til Voss, på en liten påskeferie. Var på en konsert der, så vi overnattet bare en natt. Men det er alltid kjekt å reise på tur, og bare komme seg litt bort! Vi tok toget fra Bergen til Voss. Så her skal dere får være med på en liten togreise!
Her ser vi broen som går til Osterøy. (bildene er tatt gjennom tog vinduet, og er ikke av beste kvalitet!)

På Dale stod det en gammel Tog sykkel til pynt. Er egentlig ganske flott på disse gamle stasjonene! De har liksom noe eget ved seg!




Her er vi komt frem til Voss.



Som dere skjønner er dette en kort tog tur. Men allikevel endel flott å se på veien! Her er stasjonen på voss.


Som dere ser så hadde vi bra vær på turen. Men det var en sur og kald vind....





Fleichers Hotell på Voss, en staslig gammel bygning!







Konserten og turen var vellykket! Og vi tok toget tilbake til Bergen igjen! Takk for turen! (bildene er ikke av beste kvalitet, da jeg bare hadde kompakt kamera med, og ikke speilrefleksen...)


DA JEG KOM HJEM FRA TUR, STOD DETTE Å VENTET PÅ MEG PÅ STUEBORDET!!!!

DUKKEHUSET MITT ER FERDIG!!!!!!! (skallet iallefall!!)



Og jeg er sååååå fornøyd! Mine to byggmestere har gjort en kjempe jobb! Tusen tusen takk! Pappa og BE.







Her er terrasser, og alt en bare kunne drømme om! Dette hadde jeg aldri greid alene!











Tatt fra andre siden! Synes loftsvinduene ble så søte...











Så går det elvføkgelig an å ta av fronten. Og løfte opp taket. Hver etg er løs, slik at det skal bli enkelt og jobb med det.












Og her er hele 9 rom til innredning! Dere kan jo bare tenke dere hva jeg skal holde på med de neste dagene!!!!!!!
Ønsker alle en fortsatt fin PÅSKEFERIE!













9 kommentarer:

Mita`s hjørne sa...

Knallfint... skjønner hva du skal gjøre de neste dagene ja...
Holder på litt her jeg også...he,he...
Fammen er på fjellet, alle har vært igjennom sin tur med omgangs-syke, og selvfølgelig trodde jeg at jeg IKKE skulle bli syk ha,ha... men håper å ta en tur opp på fjellet i morgen...
I dag har jeg laget gardinbrett til miniatyrhuset...
Kommer nok noen bilder over påske...

Fortsatt GOD PÅSKE... og kos deg masse med miniatyrhuset ditt...

Lemi sa...

kjempenydelig hus!! for nån byggmestre!

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Hei og fortsatt god påske til deg.
Nydelig dukkehus dette var.
Gleder meg til å se det ferdig innredd.Flink hjelper du har hatt.
Nydlig vær her i dag,men litt sur vind. Men skal slett ikke klage og
litt snø ligger igjen.

Elisabeth sa...

Åee..det huset ble bare utrolig lekkert. Jeg gleder meg til å se hvordan rommene blir til, skjønner godt at du bare gleder det til å ta fatt!
Håper d har en herlig påske *klem*

Berit T sa...

Skikkelig flott dukkehus, så heldig du har vært som har slike flinke karer som har hjelpt deg.

Tenker du er i full gang med innredningen, gleder meg å se!

Fortsatt god påske.

Zizzi Molde sa...

Ser ut som dere hadde en koselig togtur, ser for meg det å reise med tog som en romantisk måte å komme seg frem på.
Og du, det blir spennende å følge huset videre.

Klem fra meg

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så fint huset kommer att bli!!!

hoppas påsken varit bra!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

JULIEK sa...

Så deilig med en slik tur da, og for et herlig hus du har fått deg. Vi får vel se flere bilder av det etterhvert.

Hulda sa...

Å, så artig det skal bli å innrede dukkehuset! Nydelig hus var det. :)