onsdag 5. mars 2008

Våren og vinteren kjemper mot hverandre!!!!

På Mandag hadde vi en nydelig vårdag. Og det gikk endelig an å komme seg ut med kamera rundt halsen, for å få tatt litt vårbilder!

Krokusen står på en lun plass, og er derfor komt ganske langt. Har krokus flere plasser i hagen, men de har ikke kommet blomst på en gang!


Men så kom vinteren på besøk igjen....... I dag har det snødd og snødd...
Prøvde å kjøre en tur, men måtte bare snu, og komme meg hjem igjen.. for tror kanskje at brøyten har tatt sommerferie! Han har ikke vært ute her i dag iallefall!



Her er fra kjøkkenvinduet...... nå har regnet komt, så her skal bli litt av ett føre i løpet av kort tid......






Siden været ble så dårlig, og jeg ikke kom meg dit jeg skulle i dag, så fant jeg ut at jeg kunne sy litt. Den første her er en pose til å ha refleks vester i på ungdomsklubben! Har sett meg lei på at de ligger å slenger alle veier...




Og tilslutt noen flere te lys poser! Flere bursdager i vente, og dette er koselige små gaver til å gi bort!
Ønsker alle en flott dag!
Og tusen takk for koselige kommntarer!!!






6 kommentarer:

JULIEK sa...

Ja det er så sant. De kjemper mot hverandre, men heldigvis vinner nok våren snart og det blir så godt : )

annemariesquilt sa...

Det er det som er så flott når enn har en hobby..
Blir været for dårlig er det bare å finne på noe kjekt å gjøre inne.
I dag har jeg lekt med skikkerlige sterke farger, det var utrolig deilig. Trengte energi og det fikk jeg av en sterk vårgrønn farge..

Mita`s hjørne sa...

Rart vær vi har for tiden... masse snø her også - og vind... trekker for vinduene og fyrer i ovnen...he,he...

Skjønner godt du er utålmodig etter å få hjem huset ditt nå... jeg venter på en del lister, rørepinner o.l... så det blir litt sånn rolig på dukkehusfronten for tiden - og så her jeg bestil en del møbler og slikt... så da er det bare å vente...

Ha en koselig dag...

Elzie sa...

Vad vackert det är med vårblommor ändå. Ja, här har Kung Bore knappt varit synlig i år. Det har varit regn och regn denna vintern, men i går natt så kom snön hit också - och regnade bort med detsamma *s*. Vilka snygga påsar du sytt.
Hoppas du får en bra fredag.
Kram Elzie

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Dette var flotte vårtegn.
Dette været blir man ikke helt klok på den ene dagen snør det neste dag regn.
Men våren er sterkest ...
Nydelig lysposer du har sydd.
Ha en fin fredag og god helg

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Håper du får huset hjem i løpet av helga... spennende...
For å få en slikk kode må du gå på utforming og så velger du kommentarer - da er det bare å rulle nedover til du haker av ja for ordbekreftelse...
Bare spør om det er uklart (er ei kløne til å forklare)...

Begynte å få en haug med kommentarer på engelsk der jeg ble bedt om å "se her" - sletta de etter hvert, spam vil jeg ikke ha på maskina mi...

Ha ei koselig helg...