onsdag 12. mars 2008

Ett spesielt kort...

Dette er kortet som jeg laget til min søsters bursdag i går! Som dere sikkert skjønner er hun veldig interessert i klær og slikt! Så hva var vel da mer naturlig enn å lage ett kleskap i miniatyr til henne!
Oppå skapet står det parfymeflasker og ett par tøfler...

På ene skapdøren henger en kjole, som jeg har sydd! Og pyntet.


Og inni skapet er det bilder av klær, sko og vesker! Under bildet festet jeg en lapp der det stod gratulerer med dagen osv..




Må tilslutt få gratulerer lillesøster med oversttt bursdag i går! Synd jeg ikke kom meg i besøket, men sånn er det jo når en må på jobb...
Tusen takk for hyggelig kommentarer på forrige innlegg!
so long
lillemy :)




14 kommentarer:

Hulda sa...

Så utrolig stilig kort du har lagd til søsteren din! Det må hun ha blitt veldig glad for. :)

Elzie sa...

Du milde tid vilket kort du gjort!! Det märks att det är kärlek mellan er syskon eftersom du lägger ner så mycket tid och jobb på ett kort. Och det var helt fantastiskt. Du är så duktig.
Hoppas du har en bra onsdag.
Kram Elzie

Elisabeth sa...

Å kjære deg hvilket kort...jeg er stum av beundring her. Det er jo rene kunstverket.
Jeg vil tro det var en meget fornøyd mottager ja.

kreaLIV sa...

Du er virkelig kjempeflink og lage kort, dette er det jo mye arbeid med. Imponert. Ønsker deg en fin dag :)

Merete sa...

fantatisk stilig kort du har laga!! det må vera kjekt å få.. ha ein fin onsdag!!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Dette var et skikkelig stilig kort !!! Flink du er:)

Heidi sa...

Nydelig kort, du kan den kunsten ja, heldige søster som fikk det!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Meb så fint..så sött!!!!

Jätte fint, vilken kul ide!!!


Kramis Millan
~~~`*'*´~~~

~~*C A R P E D I E M *~~

mali-mo sa...

For et utrolig flott kort! Det må jo være koselig å gi noe som du har lagt så mye arbeid ned i, og en fantastisk hyggelig ting å få!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack Tack,jajamensan , det är bara att kika in!!!
Visade mina barn ditt mysiga kot..de tyckte det var såå fint!!!

Kramis Millan
~~~`*'*´~~~

~~*C A R P E D I E M *~~

♥ H@rmoni ♥ sa...

Kjempesøtt kort!
Dette ble hun sikkert fornøyd med!
God påske til deg!
:O)

annemariesquilt sa...

For et lekkert skapkort..............
Jeg er virkelig imponert.
God påske fra meg til deg!

Rita Tjelta sa...

For ett flott skapkort!
Utroligt kreativt!

Siri sa...

Kult kort! Aldri sett et sånt kort! Det må jeg legge på minnet, for det var skikkelig stilig.