torsdag 13. mars 2008

Litt av hvert på en sen torsdag kveld...

Ja, da er jeg tilbake, etter flere dager med magesyke..... det er ikke noe godt kan jeg bare fortelle... Men jeg er av den typen som hater å bare sitte der uten å ha noe å gjøre.. Så da måtte jeg jo finne på noe da... Jeg har laget to blomster til dukkehuset mitt. De er laget av noe så enkelt som maskerings tape og blomster streng! Litt klipping og maling med acryl farge, og vips! To flotte potte planter i minityr! Terrakotta pottene er kjøpt på en hobby butikk, og er 3 cm.

En bregne

Og en annen blomst som jeg ikke helt vet hva heter..

Og i dag har jeg gjort det... vært å kjøpt storebroren til lykten som jeg kjøpte for en stund siden...... MÅTTE bare ha den!





De gir utrolig flott lys disse lyktene synes jeg! Er veldig fornøyd med dem!






Og tilslutt i dag ett bursdagskort til en 30 årsdag som skal feires i morgen! Skal være litt overraskelses fest, så jeg kommer sikkert tilbake med litt oppdateringer rundt det i løpet av helgen vil jeg tro!
Men da tar jeg helg!
Ha en flott helg alle sammen!
Jeg kommer tilbake med innlegg før påske, tar ikke påskeferie før tirsdag!
so long
lillemy





8 kommentarer:

elin1976 sa...

Vil bare få ønske deg en god påske. Masse klemmer fra Elin:O)

Mita`s hjørne sa...

Wooow... for noen flotte planter du har laget... å så lurt å bruke tape da... prøvde meg på planter jeg også - brukt vanlig papir og limte sammen med en streng inni - bra så langt, men når jeg skulle male de - gjikk det ikke så bra, og hvite blomster er jo ikke noe fint - skal jammen prøve med tape ja, foresten brukte jeg tørka brudeslør (den lille typen) til blomster, mala de litt med den fargen jeg ønsket...
Den lyslykta du har fått tak i er var flott - er jo såkoselig å tenne lys i disse...
Artig kort også, blir spennende med overraskelsesparty...

Ha ei flott helg...
Skulle liksom ta påskepause jeg...he,he... men det blir ikke nye innlegg før etter påske da...
Må bare innom det som har med miniatyrhus vet du...

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hj lille My!!!!

Tack så jätte mycket för dina så vackra ord ju!!!!!Det värmer så gott!!!!
Älskar att kika in til dig med o bli inspirerad!! Så söta små krukor ju...Längatra till att ta upp den hobbyn igen....kandse senare i vår!!!Då kan mvi blogga om våra minisar i hop...så kul det vore!!!Ska försöka lägga ut lite av det jag gjort i miniatyr väg snart!!!!

Har du kikat in på annas pysselblogg

Kolla alltombarn.se bland deras bloggar hittar du henne!! Visade härom dan de allra sötaste små miniatyrer!!bla ett litet skåppå 20 m , inrett till dockhusmed massor av söta detaljer....så vackert ju!!!!

Ha en trevlig helg!!!
Millan Kramar
~~~`*'*´~~~

~~* W I T H ♥ L O V E *~~

Merete sa...

Godt du er frisk igjen!! søte små blomar du har laga til dukkehuset ditt og kortet blei skikkeleg flott :o) ønsker deg ei god helg og ei superflott påske med masse kos.. klem frå meg!!

Lemi sa...

den andre blomsten e jo en "svigermors tunge" ;o) flotte va di :o)

Rita Tjelta sa...

Jeg ville og sagt svigermors tunge til den andre. Kjempeflotte er de begge to.
Ha en fin Påske!!

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Godt å høre at du er bra av mageproblemet.
Floote blomster du har laget til dukkehuset. Du er veldig flink.
Ønsker deg ei flott helg

Zizzi Molde sa...

Heia, er bare innom for å ønske deg en riktig god helg, kos deg :-)

Klem fra meg