fredag 7. mars 2008

Litt nytt og god helg!

På vei hjem fra jobb i dag, oppdaget jeg plutselig ett skilt med : 50% PÅ ALT INTERIØR ART!!!!!! BREEEEEEEEEEms.... Og jeg snudde i full fart i første kryss! Og kunne nesten ikke komme meg fort nok tilbake! Det var litt utplukket der, men noe fant jeg da! Sånn som disse søte hjerte knaggene på første bilde! Kjøpte to en gang før, som jeg selvfølgelig har lakket sort.. og som jeg har angret på det..... men nå fant jeg jo flere! Heldigvs! Har en plan med dem, men det får dere se en annen gang!

Denne lyse blå små kassen fant jeg og! Har plassert en blomst, ett hjerte og lys oppi den! Kan jo nesten brukes til hva som helst!

Og tilslutt en duk med hjerter på! Tror kanskje det er en juleduk..... men det var så lite julete at jeg har lagt den på salong bordet alt! Og for den som er ekstra observang ser dere kansje at det ligger 3 utgaver av ett dukkehjem på bordet også! Så det skal jeg kose meg med i helgen ! Skal jobbe og, men har jo litt fri innimellom!
Nå skal jeg se den nyeste Varg Veum filmen! Og jeg gleder meg veldig!
Ønsker alle en STRÅLENDE FLOTT HELG!!!
lillemy :)


16 kommentarer:

Kreoline sa...

Heldige deg, ikke ofte jeg ser slike skilt her, kunne tenke meg både kassen og knaggene. Kos deg med film og jobb i helgen, klem.

Mita`s hjørne sa...

Jo du, ser man et slikt skilt - er de bare å snu... masse flott du fikk tak i også...
Jepp da er ordbekreftelen din i orden også, håper du slipper disse kommentarene da, jeg har ikke fått noen etter at jeg ordna det i allefall...

Kos deg med filmen...

Å du, her er Et Dukkehjem, lest både forlengs og baklengs, den hytta som var i det siste bladet var jo bare nydelig da,men jeg tror jeg ville hatt den som sommerhus...

Hulda sa...

Så artig å se slike skilt som man bare må snu og følge. :) Du fant jo noen søte knagger, og kassen var kjempefin. Er så glad i kasser av alle mulige slag selv. ;)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack för titten o go kommentar,,blir så glad så!!!

så jätte fint du gjort!!

Ha en trevlig helg!!
~~*Kram Milan*~~

♥ H@rmoni ♥ sa...

Så gøy å finne litt interiør til halv pris!
Fine knagger og kassen er jo kjempegrei til å ha både ute og inne.
God helg!:O)

annemariesquilt sa...

Heia for noen varp du har gjordt!
Sånn er bare helt topp.Likte spesielt den lille "kassa" , kjempefin. Ønsker deg en flott helg!

Hilsen fra landet sa...

Salg er tingen - så gøy med skikkelige god-kjøp! God helg til deg!!

mali-mo sa...

Hei! Så kjekt å finne noe på salg da, jeg pleier å "finne" salget når det ligger etpar halvødelagte saker igjen aller nederst i en kurv.. Knaggene var kjempefine, skulle hatt akkurat noen sånne til gullungen sine jakker som sprer seg utover entreen i rasende tempo.

Er første gang jeg besøker deg men jeg kommer gjerne til bake hit!

Ønsker deg en kjempefin søndag!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Greit det! Lenker deg også. De var så fine de telysposene du har laget. Tenkte jeg skulle prøve å begynne med litt sy-arbeid, selv om det ikke er min sterke side. Er det bare til å finne to stoff- en til utsiden og en til insiden? Hva med bunnen av posen? Har du tid å gi et lite lyn-kurs?
:O)

Helene sa...

Slike skilt er direkte traffikfalige dersom jeg ser dem. Kan,som deg, ikke komme meg fort nok tilbake. Da blir det gjerne en aldri så liten u-sving:0)
Nydelig kasse du hadde kjøpt deg. Den hadde nok blitt med hjem til meg hadde jeg kommet forbi den butikken :0)

Merete sa...

Salg likar me ALLTID!! knallfine ting du har fått tak i...koselege bilder du viser :o) Ha ein fiiin kommande veke!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Liten sessa hälsar o tackar...likaså sessans mamma!!
hon blev så glad så för allt fint du skrev!!


Önskar er en härlig vecka!
~~♥ Milliskramar ♥~~

elin1976 sa...

Godt at vi ikke har sånn et salg her for jeg hadde gått amokk. Å det der er no good.
Nydelgie ting. Klem fra Elin:O)

Berit T sa...

Sånne skilt med salg det liker vi!!
Det var iallefall mye fint du hadde funne. Blir det ikke brukt sånn med en gang, så blir det senere, gaver er greitt å ha i bakhånd.
Har du fått gjort med på dukkehuset ditt da? Spennende å følge med vet du.
Ha en fin dag.

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Fikk du hjem huset i helgen... litt spent vet du...

Er bare innom for å ønske deg ei riktig GOD PÅSKE...

Zizzi Molde sa...

Lucky you, kommer aldri over slike skilt jeg, det er alltid tomt når jeg reagerer.... Spent på hva du synst om filmen jeg da??