onsdag 2. april 2008

Våren har kommet???

Her hos meg har vi hatt en nydelig vårdag i dag. Bare kjenner vårluften slå i mot en når en åpner ytterdøren. Og da er det ganske så kjedelig å fortsatt være syk.....Og måtte være inne under dynen hele dagen... Men fikk da tatt noen bilder fra trappen i kvellinga.....
Siden jeg har vært syk hele uken, er det dårlig med hobby virksomhet... Håper at jeg snart er på beina igjen, og får gjort noe med både miniatyr huset og andre ting!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer på forrige innlegg! Det setter jeg stor pris på!

Ha en flott Torsdag !

So long Lillemy....

4 kommentarer:

♥ Carpe Diem ♥ sa...

God morgen til deg.
Nydleig bilder du vise i dette og forige innlegg.
Dukkehuset blir så fint,gleder meg til å få se det ferdig.
Ønsker deg god bedring håper du blir snart bra igjen.
Klem fra meg

Huset på toppen sa...

Hei!

Så koselig blogg du har;-)
Nydelig dukkehus,og fine vårbilder!!

God bedring,håper du blir snart bra igjen:

Så at vi la inn kommentar hos Emmeline samtidig hihi...

Ha en god natt

Hulda sa...

Så spennende fotomontasje du har laget! Artig med de skybildene sammen. :) Håper du blir frisk snart og kan nyte aprildagene.

Hilsen fra landet sa...

Ja nå VIL vi har vår!! God bedring! :-)