fredag 4. april 2008

Sikkert vårtegn, nye kasser og god helg!

Dette tror jeg er det sikreste vårtegnet jeg vet om! Når eng karsen kommer på plenen! Da vet jeg at nå ER det vår! De er veldig små enda, så jeg måtte ned på alle 4 og med den beste linsa for å få fanget dem inn i kamera! Håper ingen såg meg der jeg låg med nesa langt nedi plenen.......


Også kom jo disse søte kassene i en reklamebrosjyre i posten i uka..... De er bare så utrolig søte at jeg MÅTTE bare kjøpe de... Var ikke vits i å prøve å kjøpe bare den ene, for da er det fare for at jeg hadde stått der enda med valgets kvaler over hvilken jeg skulle ta..... Ja ja begge ble iallefall med hjem! Og jeg er superfornøyd!


Har foreløpig bare plasert de nesten tilfeldig i stuen med blomster i! Er jo sååå dekorative at de kunne jo nesten stått alene....

De er hvite med litt slitt look, og skrift på!



Skikkelig fornøyd!






Som dere sikkert skjønner så er jeg på bedringens vei, og må på jobb igjen i morgen... nesten synd at men ikke har overskudd til å gjøre noe når man har vært hjemme i en uke......men men.... Håper nå på litt sol i løpet av helgen! Da kommer den ekstra energien som jeg nå trenger for å komme skikkelig ovenpå igjen!
Ønsker alle en flott helg!
lillemy :)





10 kommentarer:

Emmeline sa...

For noen fantastisk skjønne kasser du har fått tak i:) Jeg har sett dem før hos min svigerinne så jeg vet hvor fine de er i virkeligheten også--men jeg visste altså ikke at de eksisterte i to ulike størrelser. Jeg hadde også kjøpt begge størrelsene tror det var et genialt valg;)
Godt å se at karsene er på vei tilbake. Ja karse er et SIKKERT vårtegn. Når karsene kommer, da bryter allergien min ut også ( hehehe) så her er det bare å holde seg fast skjønner jeg. DU må ha en deilig helg Lillemy:)

Mita`s hjørne sa...

Åååå DE kassene var jo bare nydelige da... helt perfekte for en super sommer...
Skjønner godt begge ble med hjem jeg, like greit å ta begge så slipper en å gå å lure på om de har flere igjen - noe de som regel ikke har, når en drar for å kjøpe flere...
Det er så hærlig vær her for tiden, det er VÅR... og med den følger snørr og tårer, iallefall når bjørka begynner å sprette - og det beste av alt i følge gubben - mister jeg stemmen sånn ca ei uke hver vår - helt pyton...
Hvordan går det med dukkehuset ditt??? Jeg har ikke fått gjort så mye her, laga en babykurv med himmel her en dag...

Godt at formen din er bedre...

Ha ei koselig helg...

Prinsesse Elin sa...

Kassene er fantstiske. Å så flotte. Ønsker deg en fin dag og ei flott helg videre My. Masse klemmer fra Elin:O)

Miss.T sa...

Nydelige kasser du hadde fått deg..
Jeg prøvde å snekre meg noen kasser forrige helg, uten hell kan man trygt si : ) disse var jo bare helt lekre !!!

Nyt helgen videre !

Lemi sa...

vår?? her e d fortsatt full vinter ;o(
flotte kasser, kor di e kjøpt?

♥ H@rmoni ♥ sa...

Så observant du er da,som har oppdaget karse allerede.
Har kjøpt helt make kasser- og i begge størrelsene også! De var veldig dekorative, fine både ute og inne.

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Ja det må jeg si at du var veldig heldig med diss kassene.
Flott var di.Gleder meg til å se hva su kommer til å plante i disse.
God søndag til deg.
Ps.Godt at du er på bedringensvei.

Elzie sa...

Dom var för snygga dom lådorna. Undrar om det går att få tag i sådana här i Sverige också.
Nej, man blir lat när man går hemma. Det märkte jag när jag skulle börja arbeta efter att ha varit hemma nästan ett år!!!
Ha en skön vecka.
Kram Elzie

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Underbra vackra lådor ju!!!!!!
så mysigt det ser ut!!

idag visar jag lite miniatyrer o tittskåp hos mig..allt egentillverkar..välkomen att kika in!!!

Ha en skön söndag!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Merete sa...

Knallskjønne kassar du har kjøpt deg..like søte å ha inne som ute :o)
ønsker deg ei fiiin kommade veke!