tirsdag 15. april 2008

prinsessen på erten sover bak flatskjermen....

Her er fortsatt liten tid til å gjøre kreative ting... er stort sett på jobb at jeg får utfolde meg litt. Var ute på tur i dag, og tok noen bilder samtidig som jeg var på jobb. Er litt heldig der at jeg kan komme meg ut i arbeidstiden! Og her er da resultatet.
Er vel egentlig ingen hemmelighet at vi det vi skulle ta bilder av var ferister.... Jobber med en autist som har sin store interesser i ferister.. forstå det den som kan... Men saken er jo den at bildene egentlig blir kjempe stili! Så da måtte jo jeg også ta bilder av feristen! :


Og tilslutt viser jeg bilder av katten min som har funnet sin nye soveplass bak flatskjermen! Der kommer det nemlig varm luft fra varmepumpen! Rett ned dit! Så der ligger hun og varmer seg! Er en skikkelig frysepinne.... Og såååå irritert da jeg drev å fotograferte henne midt i skjønnhets søvnen..... Med blits!

Dagene mine går med til møtevirksomhet, bunadsprøving, jobbing, jobbing og jobbing! Så her er ikke tid til annet! Føler at jeg løper fra det ene til det andre...
Håper på å få dratt avgårde for å få kjøpt fliser til badet(i miniatyrhuset) i morgen. Får bare se hva som skjer!
Tusen takk for hyggelige kommentarer! Jeg vet at jeg ikke har rukket innom alle denne uken! Men skal prøve å komme sterkere tilbake etterhvert! Jeg setter sstor pris på alle kommentarer! Dere betyr masse for meg!
Stå på damer!
So long
Lillemy :)




4 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Hei! Dette er en helt ny blogg for meg. Det hender jeg snubler innom blogger jeg ikke har besøkt før. Synes det er artig å "snoke litt rundt."
Våre bloggnavn ligner jo også, du kaller deg lillemy, jeg lille meg.
Det var mye interessant på bloggen din, og jeg kommer nok innom på besøk av og til senere også.
Ha en fin dag, og lykke til med alt du har fore!

Elzie sa...

Färister, speciellt de äldre, är riktigt vackra tycker jag. Vi har en sån inte så långt ifrån där jag bor och jag brukar stanna och titta där. Fast ibland står där några stora tjurar och glor också. Inte SÅ kul.
Hoppas det lugnar ner sig med jobbat snart *s*.
Kram Elzie

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Heisan.
Jeg måtte ta turen innom for å ønske deg ei flott helg.
Flotte bilder.
Klem til deg :)

annemariesquilt sa...

Heia..
Mange flotte bilder hos deg i dag, fin historie med feristene!
Katten er bare helskjønn. God helg til deg.