mandag 7. april 2008

Vår i luften... :):):):):):)



Jeg må bare innrømme at denne karen her på bildet over , han facinerer meg... Selv om nesten alle hater måker, så synes jeg de er skikkelig flotte! Ja greit nok at de skriker litt, og er kanskje litt dum, men jeg liker de allikevel! Jeg tror kanskje det er for at de minner meg sånn om plassen der mormor og morfar bodde.. og at jeg har mange gode minner derfra!
Enda en .......



Har altså i dag igjen vært litt ute i det flotte vår været som vi har om dagen. Og bare knipsa vilt med bilder! Har jo faktisk ikke fått prøvd ut den nye linsa skikkelig enda! Og den fikk jeg til jul! Det sier litt om været vi har hatt de siste mnd....


Bildene taler for seg! Det er vår hos oss!
Og det er såååå godt å kunne være ute igjen etter en hel uke inne med sykdom!
Ha en flott uke alle sammen!
lillemy :)




4 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

tack tack för fina ord hos mig!!!!!Blir sååå glad så!!!!idag vissa jag 2 till!!;)

Så fina bilderdu tagit,,japp..det är verkligen vår i luftren nu..sååå härligt juuu!!!!

Ha en skön vecka!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Mita`s hjørne sa...

Jøss... så flotte bilder det er hos deg... VÅR... her har vi også et strålende vær...
Måser - hadde to tamme da jeg var barn, de kom helt inn på kjøkkenet for å få mat - noe min mor ikke likte...he,he... de kom tilbake år etter år - tror de var der i ca 20 år, Kalle og Kari het de - og trodde helt klart de var "mennesker"...
kan jeg spørre det om hvilket bildeprogram du bruker...???

Ha en koselig dag og uke, her skal det jobbes i drivhuset i dag...

Berit T sa...

Uff da har du vært syk.. Da er det godt å få komme ut og kjenne den flotte vårluften. Nydelige bilder av en flott plass.
Ha en fin dag en flott uke!

Heidi sa...

Så masse flotte bilder hos deg! Det er ikke så mye tegn til vår her hos meg, har faktisk vært ute å gått på ski i kvellinga, ble svett gitt, for sporet måtte jeg gå opp selv! Kos deg i dagene som kommer!