søndag 13. april 2008

Sola....

Etter som det ikke skjer så mye her på hobbyfronten, så legger jeg ut noen bilder av sola... Sånn såg den ut hos oss på fredag kveld.

Jeg er ikke inni noe hobby tørke periode,men her er så mye annet som skjer om dagen at jeg har ikke tid til å holde på med noe! På fredag bakte jeg 80 rundstk, og hadde naboene på kveldsmat(koldtbord).. På lørdag måtte jeg avgårde for å finne dåpsgave, og kjøpe bunadsko.Etterpå det var vi på bilcross og rallycross. Og kom ikke hjem før ved 6 tiden. ..
I dag er det dekkskifte og klesvask samt div andre ting på planen...


Håper alle har hatt en flott helg!

so long
lillemy :)

6 kommentarer:

Miss.T sa...

Flotte naturbilder !!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Fint at du ihvertfall har tid til å legge ut nydelige bilder.
:O)
Fin uke til deg!

mali-mo sa...

Så flott du har sydd under her da! Litt av et pirkearbeid ja, jeg vet. Har holdt på med bunadsying jeg og, brodert bringeduk og belte pluss fangband til niesen min som skal konfirmeres nå i mai...puh, litt av en jobb og glad jeg endelig er ferdig, kun monteringen som gjenstår..

Ønsker deg en fin kveld!

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Så flotte bilder du viser her da, og jo - sol har vi hatt i dag her også...
Du er ikke alene om å være i et slikt gidderikkegjørehobbyting for tiden - her starter jeg på noe, men gidder ikke fullføre... men slik går det jo i perioder - å når solen skinner, været er flott, da er det ikke like morro å sitte inne heller da...
Har ikke gjort noe nytt i miniatyrhuset heller, annet enn å sette i vinduer...

Ha en koselig kveld og uke...

Elzie sa...

Man gör vad man hinner så är det bara.
Doppresent ja! Vad köper man till en pojk? Har såna kval över vad jag ska köpa till mitt senaste barnbarn som ska döpas i juni. Har inte en aning om vad. Usch, det är mycket lättare till flickor *s*.
Hoppas du har en bra tisdag.
KRam Elzie

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Vakkert !!!
Den som kan glede seg over lite,
har mye å glede seg over !
Ha en fin kveld og klem fra meg