onsdag 26. desember 2007

Stemningsbilder fra julehelgen...

Her står juletreet vårt ferdig pyntet på lillejulaften. Hadde en liten prinsesse på besøk, slik at jeg fikk god hjelp til å pynte det. Og det ble skikkelig flott syntes vi! Så da var alt klart til at jule bare kunne komme :)

Julaften var vi hos mine foreldre, der vi var 12 stk til julemiddag. Ble en koselig kveld. 5 av de som var der, reiste hjem til seg selv for å åpne pakker. Det ble en koselig julaften, med besøk av tante fra nord, og masse flott gaver. Kommer litt bilder seinere av julegavene.

Første juledag var det torske middag hos svigers. Kjempegodt med fisk etter all den julematen... svigermor har fått seg en liten prins.... Han heter Rolls Royce. Og er av rasen Bengalsk katt... trenger vel ikke å si hvem som har alles fulle oppmerksomhet der nei.....


Han har leopardmønster på ryggen, og ligner veldig på en tiger...... både i oppførsel og utseende...Koselig liten tass....




Jeg fikk ny linse til kamera mitt til jul... 55-200 nikon.... måtte jo bare prøve den litt da... men ble litt mørkt før jeg kom meg ut.. ikke så lett å få tid til alt mellom julebesøkene....



Så nå håper jeg veldig på oppholdsvær, sånn at jeg kan gå ut å ta bilder....
Ønsker alle en fotrsatt fin jul!
so long
lillemy






3 kommentarer:

elin1976 sa...

Så koselig du hadde dekket og så fint dere to hadde pyntet jule treet.
Ønsker dere en flott romjul videre. Masse klemmer fra Elin:O)

Zizzi Molde sa...

Nydelige bilder du viser. Det blir spennende å følge utviklingen din på fotograferingen din, og vi kan helt sikkert lære mye av hverandre! Fortsatt god jul!

Mita`s hjørne sa...

Søt katt da... Skjønner godt at den fikk masse oppmerksomhet...

Ha en koselig romjulsdag...