onsdag 5. desember 2007

Nye Tildaer endelig ferdig! Og en søt medhjelper.....

I Går sydde jeg ferdig 3 nye Tildaer! De skal gies bort i julegave!
Så det blir spennende å se om de blir godt mottatt i sine nye hjem!



















Poserer fint på oven for fotografen!
























Er ikke alltid bare bare å få klippet ut ting som skal syes her i huset..... Har en søt jente pus som synes det er kjempe spennende å være med på sånne ting.... halen har vært faretruende nært saksen noen ganger......



































Det var alt for i dag. Skal se om jeg rekker en blogg runde før det er natta.....

7 kommentarer:

MITT FARGERIKE sa...

Ser du har funnet ut at gresset er grønnere på andre siden. Fine tilda damer du har laget. Har byttet netadresse på deg så jeg ikke mister deg. Har litt problemer med å finne andre i blogspot, så en gang en alfabetisk oversikt over blogger men finner den ikke igjen(obs...skriver på bokmål, jeg som skulle holde meg til nynorsk..hihi)

Mita`s hjørne sa...

Så flotte Tildaer du har sydd...
Ser jo pusen er litt ivrig ja, skal se den kun lærer...

Ha en koselig dag...

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Hei og gratulerer med ny blogg.
Tusen takk for besøket ..
Så flotte tildaer du har sydd det begynne å bli en del av de nå.
Frøken birbent var så nydelig
klart ho vil være med på alt som sjer.Ha en fin desemberkveld.
skla linke om til din nye blogg.

elin1976 sa...

Hallo
Flotte tildaer du har sydd denne gangen.
Kan jeg få spørre deg om hvordan stoff du bruker til gensere?
Jeg bruker selv ullfilt men det ser tynnere ut. Lettere å få fine gensere og diverse ting som skal lages av dette. Ullfilten er så tykk.
Så lurer jeg på hvordan du bretter halsene på genserne?
Jeg føler at fingrene mine blir pølsefingre når man skal gjøre dette.
For meg ser det ut som du kun bretter inn halsen en gang mens jeg også bretter halsen utover igjen etter å ha brettet den innover. Skal prøve slik som deg på neste Tilda.
Flotte er de iallefall. Masse klemmer fra Elin:O)

Kreoline sa...

Gratulerer med ny blogg. Skjønne Tildaer. Festlig med pusekatter, kjenner til problemet, de skal være med på alt. Ha en kjempefin helg, kos deg.

JULIEK sa...

Å de var søte. Heldige de som får dem i gave : )

Anne-Berit sa...

Så fine tildaer du har lager,blir nok glade de som får dem.Syns pusen din var kjempesøt,selvfølgelig må hun følge med på det mor steller med,selv har jeg to hunder som er hjertelig tilstede uansett hva jeg skal gjøre,så det har vært nære på mange ganger her også.Ha ei fortsatt fin advent:)