fredag 28. desember 2007

mine julegaver.......

Jeg fikk to søte engler som skal henge på juletreet.. Synes de er kjempe flotte :)

En nissefar som står under juletreet....


Nye panner, som jeg hadde ønsket meg!


Verktøysett, i rosa!




En arti liten kar, som er veldig blid:)






Lysestake, som jeg har satt oppå ovnen i stua.



Her var noen av julegavene som jeg fikk. Har ikke satt frem alt enda, for jeg synes det er kjekt å ha noe nytt å ta fram når julen er over!
Ellers har det gått med x-antall pakker kleenex i julen, samt flere liter nesespray.......... er vel ikke så vanskelig å gjette at jeg har hatt influensa hele julen... er fortsatt ikke i noe stor form, så jeg skal ikke på jobb i helgen heller... dermed skal jeg ikke på jobb igjen før neste år! :)
I natt er første natten på over en uke at jeg har sovet skikkelig, uten hosting, og nysing... så ser ut til at influensaen er på hell, HELDIGVIS!
Ønsker alle en fortsatt fin romjul!
so long
lillemy :)




5 kommentarer:

Emmeline sa...

Rosa verktøyssett??? Det var knallstilig. Skjønner at du er fornøyd med disse gavene for de var både koselige og flotte!
Den lille leoparden som dere har fått var også en knallsøt liten krabat.. skikkelig flott var han syns jeg.
Du må bare ikke la han komme bort til de flotte englene som du har hengt på treet ditt for da går de nok kjapt i tusen knas vil jeg tro!
Håper at du er på bedringens vei og ønsker deg alt det beste for de siste dagene i 2007:)

♥ Carpe Diem ♥ sa...

hei og god romjul.
Tusen takk for hilsen.
Flotte gaver du har fått.
GOD BEDRING til deg også.
Katten var nydelig altså.
Fortsatt god romjul

Grip dagen sa...

Synd at du har måttet dra rundt på Kleenexboksen hele jula...
Jeg synes jeg hører om syke folk hver dag nå. Bank i bordet, vi holder oss friske og raske enda...

Mye fint du hadde fått av nissen. Du må ha vært snill pike i år!

Vil ønske deg alt godt i det nye året som kommer. Håper ikke du trenger Kleenex'en da...

Mange hilsner Marit

Mita`s hjørne sa...

Oi... så flotte julegaver du har fått... og ROSA verktøysett vil jeg også ha... utrolig flott...
Her planlegges nyttårsaften - kalkun med tilbehør...

Ha en koselig lørdag...

annemariesquilt sa...

God bedring til deg. Rosa verktøy det var jo helt topp. Kjenner ingeniøren i meg kommer i fullt firsprang, he he....