søndag 9. desember 2007

Julekappe og en stor nissefar....

Ja, da er jeg her igjen.. Går litt lenge mellom innleggene for tiden.. men er mye på jobb, og så er det mye som skal ordnes til jul her hjemme. I helgen var vi på julebord, og det var koselig :)
Før helgen vasket jeg rundt og ryddet i gangen. Og da fikk jeg så lyst på litt jul der og :) Dermed var det bare å finne litt rødt stoff, og ta maskinen fatt! Og her er resultatet! En litn søt kappe :)Ble veldig fornøyd med den, og det ble virkelig julestemning i gangen :)





På fredag vi vi på julehandel.... og da måtte denne koselige karen bli med hjem! Har sett på han før, men nå fikk jeg endelig bestemt meg for at jeg skulle ha han med hjem :) ( Gitaren som står bak, er en vanlig stor gitar! Da kan dere selv bedømme hvor stor han nissefar er :))



Det var vel alt for denne gang. Kommer innom dere alle etterhvert!
so long
lillemy




2 kommentarer:

Merete sa...

Flott julekappe og ein herleg nissefar :o) han ser nesten litt ekte ut i fjeset.. Ha ein fin mandagskveld!

Mita`s hjørne sa...

Julekappen va jo kjempefin... og nissen staselig...
Skjønner godt det er masse å gjøre nå, å da blir jo bloggen litt nedprioritert, men det kommer seg vel...

Ha en koselig kveld...