lørdag 15. desember 2007

Julelunsj og fantastisk konsert med johnny logen!!!!

På fredag var jeg med å laget julelunsj på kommunehuset! Vi pyntet fint med hvite duker, og rød pynt på bordene. Synes det ble ganske så flott:)
Litt av bordpynten :)

Maten........ Smakte fortreffelig.. hmmmm...
Etter jule lunsjen freda var det bare å komme seg hjem for å pynte ferdig hjeme til jul! (bilder kommer!!!!)
Og lørdag formiddag på jobb! Men på lørdag kveld var det endelig duket for konsert med Johnny Logen i Grieghallen...... Det var ikke lov å ta bilder der, men med mobil uten blits, så fikk jeg tatt noen allikevel...:




Det var en utrolig flott konsert, med en mann med en helt fantastisk stemme!!!!! Og ett band som bognet av dyktige musikere! Utrolig, utrolig bra!!!! Helt imponert!!!!! Det skal vel og sies at vi satt på første rad! Og hadde musikerene bare to meter fra oss!!!



Bildekvaliteten er så som så, og utrolig dumt at det ikke er lyd på!!!




Her er alle fra the Irish collection!


Nå må jeg løpe på jobb igjen ........ men det er jo snart JULEFERIE!!! Og det skal bli veldig godt!
Håper å komme meg innom dere andre i løpet av ettermiddagen/kvelden...

Ha en flott 3.søndag i advent!!!
So long
lillemy :)



3 kommentarer:

Mita`s hjørne sa...

Heldig du da, skulle gjerne ha vært på den konserten ja... Kjøpte foresten CD hans for en tid tilbake - nyter den i bilen jeg da...he,he... men nå går det i julemusikk...


Ha en koselig søndagskveld...

Lemi sa...

hei hei.. syntes bildan ble bra tross alt!

ha en fin kveld!

MITT FARGERIKE sa...

Ser du har hatt ei fin adventstid med baking, lunsj, lage kranser og finne sitt eige juletre. Baka siste tinga i dag. Har henta mannen i dag så no startar julefeiringa forsiktig hos oss. Ha ei fin "fjerdeveke".