lørdag 29. desember 2007

Litt ikke jul, og litt jul enda....

Ja, da var det tid for å vise litt utenom jul ting... disse telysestaken kjøpte jeg rett før jul! Synes de er kjempelekker!

En blank
En brun


En hvit




Og en svart. De er kjøpt på Casa Interiør.




Så litt jul igjen. Denne oppsatsen fikk jeg av tante da hun kom på julebesøk fra Bodø. Synes den er kjempe fin :) Med lys og ekte granbar og tuja som pynt :)





Her er oppsatsen, med sølv kuler, og kongler som er i sølv. Koselig liten sak....






Midt i julestria fikk jeg ett oppdrag om å lage lysglass til en barnedåp som skal være 6 januar. Og ja det er en liten jente som skal få navnet Tirill. Så i går fant jeg frem pensel og glass, og laget disse tre. Passelig arbeid når en ikke er helt i form.







Siden det da er en liten prinsesse, så måtte jo bare glassene få krone, og prinsesse logo. samt hjerter og navnet hennes. Håper min veninne blir fornøyd med resultatet :)
Formen er fortsatt ikke helt på topp, og det er litt irriterende da jeg ble invitert på jentefest i kveld, sammen med 4 av de som jeg gikk på gymnaset med....... Får se om jeg tar meg en tur innom dem seinere..
Ha en fin siste lørdagskveld i år alle sammen!
so long
lillemy :)








5 kommentarer:

Hilsen fra landet sa...

Herlige saker du viser...
Ønsker deg riktig godt nytt år!!

MITT FARGERIKE sa...

Kjempefine telysholdarar du har kjøpt deg, kanskje ein ide som kan brukast i ein av mine mørkaste krokar.
vil ønske deg godt nyttår sidan eg er innom likevel.

Mita`s hjørne sa...

Gubban kor fine de var - prinsesselysglass - nydelig...

Flotte telyseholdere du har kjøpt deg - de likte jeg virkelig...

Ha en flott kveld og GODT NYTTÅR...

Zizzi Molde sa...

Nydelige glass til barnedåp, da :-) Vil ønske deg et riktig godt nytt å, og håper vi holder kontakten også i det nye året som kommer!

Nyttårsklem fra Anki

Heidi sa...

Nydelige ting du viser oss, og kreativ er du! Godt Nytt År til deg og dine!