mandag 17. desember 2007

I juletreskogen, og jule baksten!

I går var jeg i juletre skogen til mamma og pappa og tok ut årets juletre! Knipset noen bilder med mobilen mens jeg gikk der!

Fikk merket treet mitt, så da er det bare å vente på at vi skal sage det ned. Tenker det skal stå på rot til i slutten av uken. Fornøyd jeg... :)

Ser at her er flere trær som er merket og klar for henting om noen dager. Koselig å kunne hente treet selv i skogen visst en har muligheten til det :)




I ettermiddag har stod det julebakst på menyen ! Har bakt konfektkaker og brune pinner. Til meg og mamma. Så har hun laget kromkaker, havremakroner, kransekakestenger, og i går laget jeg risboller. Så bytter vi bare, og dermed har vi nesten de syv sorter! Ganske lurt! Ble iallefall endel kaker av dette, og de smaker kjempegodt :)

I morgen er det til frisøren en tur! og på jobb etterpå! Men nå er jeg nesten ferdig med alt til jul! Bare litt husvask igjn til helgen ! kom i mål i år og!
Ønsker alle en super flott uke frem mot julaften! Kos dere masse!
so long
lillemy





1 kommentar:

Lemi sa...

så koselig å kunne hente sitt eget tre i skogen, vi fikk ett som mamma hadde hogd på jobb, men for ett sørgelig tre, får nok stå ute me lys, vi kjøper edelgran istede..