mandag 10. desember 2007

Dørkranser av einer...

I ettermiddag og kveld har jeg laget dørkranser, av einer og hampekranser. Har selv vært å klippet einene, og bundet de med blomstertråd. Har laget to stykker. En skal jeg ha selv, og den andre skal mamma få!
Har pyntet de med små nisser, hjerte, bånd og noen røde bær.

Nissene er jo bare sååå søte... kjøpte de hos den lokale blomsterbutikken i dag.



Her henger mammas krans klar til avhenting i garasjen min.


Mens min har komt opp på ytterdøren....trenger vel ikke å si at det ble koselig.
Da jeg hadde hengt den opp kom naboen som driver blomsterbutikk og gartneri innom, og han syntes den var kjempe fin! :)




6 kommentarer:

Lemi sa...

de ble veldig fine :)

Zizzi Molde sa...

Så flotte dekorasjoner du har laget da. Og den kappen din var bare kjempesøt :-)

elin1976 sa...

Dette var virkelig flott. Har laget slike selv men det er et herk å holde på med. Har hatt min andel av stikkerter av einer i hendene mine. he he
Hansker hva er det?

Mita`s hjørne sa...

Utrolig flotte og koselige kranser du har laget... det er jo utrolig koselig å sitte med slikt, laga en krans for noen år siden, brukte greiner av ei bjørk vi (gubben) saga ned, den tar jeg fram hvert år og henger på døren, festa noen hjerter og sløyfer...

Ha en koselig kveld...

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Nydelig kranser av einer.
Har også plukket inn einer som jeg skal lage. Skjønn gardinkappe.
Ha en koselig dag :=)

Kreoline sa...

Wow, så nydelig, at du får dette til er beundringsverdig, jeg hadde aldri klart det. Heldige moren din. Håper bare at du ikke stakk deg for mye i fingrene. Ha en kjempefin helg.