tirsdag 18. desember 2007

mitt julehus!

Ja da er vi komt til 18.desember! Og i dag har jeg vært i bursdag hos min bestefar, som ble 91 år i dag!!!!!! Gratulerer så masse med dagen!!!!!
På bildet over, vises en av julegavene som jeg har pakket inn. Har kjøpt papiret, men laget merkelappen selv. Synes de ble ganske søte, med pepperkaker på.....
Så kommer litt bilder fra mitt julehus.. her har hjerteskålene fått stiner og pynt i julefarger.

Her er en anne hylle i stuen, som har både juletre og telys. Treet fikk jeg hos mamma for en stund siden. Gir ett ganske så koselig lys....


Dette er fra sko hylla i gangen. Kjøpte disse søte nissene i dag. De er lik de som sitter i kransen utenfor. Lykten har jeg kjøpt fra casa interiør. Har kjøpt mer derfra, bilder kommer....




Denne lille kommoden er ny, i gangen. Den er julegave fra mine besteforeldre. Fikk penger hos dem, slik at vi kunne kjøpe det vi ville ha! Også hadde jeg sååå lyst å få den på plass med en gang! Spilet kjøpte jeg for en stund siden, og har lakket det svart, slik at det skulle passe sammen med kommoden. Koselig med nye ting. Ble veldig fornøyd med gangen. Må bare få malt resten av tingene der, men det blir etter jul!



Pynten oppå kommoden. Lykt og to søte snømenn! Og de nye juledukene mine som har hjerte perler hengende på siden....
Ha en flott kveld alle sammen!
lillemy






6 kommentarer:

MITT FARGERIKE sa...

Kor fint det er pynta hos deg, eg skulle ha hatt eit kurs i pynting, får ikkje taket på den pyntinga. Men det hjelper å sjå på andre som virkeleg får det til. Ha ein fin dag.

Kreoline sa...

Så nydelig og koselig pyntet, lekker kommode med så søte snømenn oppå. Ha en fortsatt fin uke.

Mita`s hjørne sa...

Så utrolig koselig det var hos deg...

Ha en koselig dag...

Grip dagen sa...

Her er det jul i huset, ser jeg. Gaven med pepperkaker på var flott. Gøy å lage noe litt utenom det vanlige. Det har jeg også sansen for...
Så det fins en annen i verden også som liker Johnny Logan...?
Jeg har en CD som inneholder noen aldeles nyyydelige sanger, men ingen andre vil høre dem! De vet ikke hva de går glipp av. For en stemme den karen har!!!
Sånn er det med den saken...
Julehilsen Marit

Mita`s hjørne sa...

Hei igjen...
Er bare innom en snartur for å ønske deg ei riktig
GOD JUL...

Merete sa...

Så koseleg pynta julehus du har!! ønsker deg ei herleg jul med masse kos!