fredag 2. mai 2008

En vandring i hagen min....

Først kommer vi til Kirsebær treet som holder på å blomstre.. nydelig fint å se på! Bare så synd at de henger så høyt at jeg får bare tatt bilder nedenfra....

Innimellom en jyvel står der en pinselilje gjemt... ett vakkert syn!
Også har vi eng karsen da... synes bare de er sååå nydelig de små blomstene bare så synd at det egentlig er ugress... får nyte synet så lenge det varer!




Og som i alle andre hager, er det løvetann i min og! (ikke bare hos deg emmeline..)
Men oppi min løvetann satt en humle og koste seg. Og jammen fikk jeg ikke knipset den akkurat i svevet og!


Tror tulipanene mine har fått hard medfart i regnet som har vært her de siste dagene! Men de står da enda litt rak i ryggen da....








Og tilslutt den mørkerøde rododendron som er helt sprekk ferdig! Den kommer nok helt ut i løpet av de nærmeste dagene! Og det gleder jeg meg til! For den er sååå flott! :)


Og tilslutt må jeg få takke for hyggelige kommentarer angående miniatyrhuset! Det setter jeg stor pris på!
Også er jeg veldig glad for at vårpausen til MITA er over!!!!!!!!! Velkommen tilbake! :)
Har noen prosjekter gående, men de kan jeg ikke legge ut før tidligst i morgen kveld siden det har noe med konfirmasjonen å gjøre!
so long
lillemy :)





4 kommentarer:

Hulda sa...

Kjempefine bilder fra hagen din! Virkelig flott blomstring. Du har satt sammen bildene skikkelig fint også.:)

Merete sa...

Herlige blomsterbilder frå hagen din!!
Øsker deg ei fin vårhelg, lillemy!

Lemi sa...

nydelige blomster!

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
så mange flotte bilder du viser her, det er jo så hærlig nå på våren - har for det meste holdt meg inne da men, flott er det uansett...
Den rododrendoen din gleder jeg meg til se bilde av i full blomst - for du viser vel det...
Joda, jeg er tilbake - men på tirsdag reiser jeg sørover, og kommer hjem igjen på lørdagskvelden... har et lite håp om at jeg kanskje, kanskje rekker innom dukkehusbutikken i Oslo... krysser fingrer for at tiden skal strekke til...

Ha en koselig kveld og helg...