mandag 19. mai 2008

Bryllupskort, hage og award!

Her er ett bryllups kort som jeg har laget på bestilling denne helgen. Har fått levert det, og de som bestilte det ble fornøyd!
Inni kortet. Laget en tag med gratulerer med dagen på, også limte jeg inn ett fint ark og pynta med blomster på den andre siden, sånn at de kan skrive noe der.


Rododendron buskene mine.... bare nyt synet......



Tulipaner....



Og tilslutt awarden som jeg fikk fra Mitas hjørne! Tusen tusen takk! Den ble jeg kjempe glad for! Og jeg skal gi den videre til 4 stk. Men ser at de fleste har fått den. Så da får jeg bare sende den videre til de som er innom og ikke har fått den!








3 kommentarer:

Elzie sa...

Vilket underbart bröllopskort. Jag ska också göra ett snart men har inte bestämt hur det ska se ut än. Och din Rhododendron är helt underbar. Vill också ha en sån vit *s*.
Hoppas du har en bra vecka.
Kram Elzie

Thea sa...

Nydelig bryllupskort du har laget:) Kjempekosleig for de som mottar det... Ha en fortsatt flott dag:) Thea

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Så utrolig flotte kort du har laget...

Ha ei koselig helg...