fredag 30. mai 2008

Sjønnheten og udyret??

Får vel vise bilder av udyret først... Alle som har hage hater vel denne typen blomster... Men jeg synes faktisk at den er flott å se på både når den er gul og blomstrer, og når den er avblomstret! Selvfølgelig er den irriterende når den dukker opp midt inni ett bed og sånt, men tok iallefall noen fine bilder av den i går!

Og dette må da være sjønnheten i min hage! Synes prestekragene er sååå nydelig! Der de står i all sin prakt! Jeg har de flere plasser i hagen! Og bare nyter synest av dem! Bilder av de i forskjelling utviklingsfaser.
Og tilslutt jyvelen min. Synes det ble så fine frger i disse bildene. Sommer!!!
Her er det bare utendørs aktivitet for tiden. Litt maling, vask av terrasse og div andre aktiviteter som hører våren/sommeren til!
God helg !
lillemy :)



3 kommentarer:

Anonym sa...

NICE Blog :)

Take a peek into the future of High Definition Technology at

http://hdtv2008.blogspot.com

Thea sa...

Ikke godt å si om de løvetann blomstene.. har et litt ambivalent forhold til dem.. Men jyvelen din var flott da:) Kos deg med prosjektene og været i helgen:) Klem Thea

Zizzi Molde sa...

Hei hei! Flotte bilder som alltid! lenge siden jeg har vært innom deg, håper alt er bra?

Kos deg i sommerværet (her regner det, men....)

Klem fra meg